La promesa d'una sortida relaxada i amb bones vistes de la Costa Brava, va fer que la sortida fos un èxit de participació i vam ser 25 de colla.

L'autocar ens va dur fins a Far de Sant Sebastià, situat just a sobre de Llafranc. Lloc espectacular situat a força alçada i amb molt bones vistes.  És un paratge interessant, ja que apart del far pròpiament dit i el restaurant, s'hi troba l'ermita de Sant Sebastià de la Guarda, una torre de guaita i un poblat ibèric.

Fa un dia preciós i un cop admirat el panorama, visitem el poblat ibèric, on en Domènec ens fa una petita explicació. Després ens agrupem per fer una foto conjunta i ja agafem el camí, que en franca baixada ens anirà apropant poc a poc fins al nivell del mar.

Baixant per un estret barranc, el camí ens durà fins a la Cala Pedrosa. A fe que té el nom ben posat! Tot el terra es cobert de grans còdols i no hi ha ni una mica de sorra. Hi trobem un parell d'edificacions (antigues cases de pescadors) una d'elles amb tota la pinta de ser a l'estiu un "bareto".   El lloc es preciós i com que avui anem  tranquils hi fem una bona parada, fotos, etc.

Per continuar, cal remuntar un estret i rost corriol, que s'enfila per les roques i amb quatre ziga-zagues ben seguides, ens torna a deixar a força alçada.

Seguim amb petites pujades i baixades, vorejant la costa, fins que una forta baixada, ens apropa al paratge de les Muscleres, un tram de costa rocosa, de poca alçada, plena de sots i racons amb aigua.

Anem fent paradetes per fer fotos i poc a poc ens anem apropant al final de la caminada  i des d'un  punt de nou a més alçada sobre el mar, ja veiem la petita badia i el poble de Tamariu, on arribem en suau baixada fins a la mateixa platja.

Encara manca una hora per que ens reculli l'autocar, i mentre alguns van a fer el vermut, una bona colla decidim aprofitar per fer una remullada de peus al mar, que ens els deixa ben fresquets i relaxats!!

I per acabar d'arrodonir el dia, un bon dinar a Cal Fray de Llofriu.

Rosa Maria Soler (22/02/2020)