Foto de grup a la Creu de Roset

Esmorzem i sortim des de la plaça “bar”.

Pugem per uns esglaons i un carrer amb forta pendent. Passem pel davant de l’església i seguim pujant uns 200 metres amb fort pendent per pista en direcció al castell de Roset. Ens desviem per un corriol a la dreta i seguim fins arribar a la creu de Roset. Seguim els rètols indicadors en direcció el castell per un corriol molt estret amb molt de boix. Passem per la font Roset i seguim el corriol més estret per passar per la Foradada: roca amb un pas pels tubs de l’aigua que venen de la font o mina de la font de l’Arc, aigua que alimenta el dipòsit que havíem passat abans i que subministra a la població de Vilada.

Arribem a una esplanada al bosc i trobem l’indicador del castell, on pugem: estat ruïnós. Tornem un altre cop al pla per baixar i agafar una pista i després una altra. Arribant al camp i dos estables, ens desviem a l’esquerra; sender que després surt a la pista i un altre sender a la dreta ens fa baixar al torrent que creuem. Tornem a la pista i passant per una masia veiem el poble de Vilada.