Agrupació Excursionista "Catalunya"

Deu fonts del Matagalls des del Coll de Bordoriol

Dimecres al Sol
DimecresSol149x133
Data: 22/10/2025

Excursió de muntanya per a socis i sòcies

Lloc i hora de trobada: A les 08.00 h. Al carrer Padilla cantonada Provença, a les 08.15 h a Fabra i Puig. 

Transport i inscripcions Cotxes particulars. Cal apuntar-se pel grup de Dimecres al Sol. També digueu que pot portar cotxe, per anar omplint places. 

Itinerari: Des del Coll de Bordiol, seguirem un itinerari que ens portarà a veure algunes de les moltes fonts que hi ha als vessants del Matagalls, acabant de nou al Coll de Bordiol. 

Recorregut: 8,5 Km Desnivell:  300 m Horari aproximat: 4 h,  

Dificultat:  Fàcil.   

Material: Motxilla, barret, roba d’abric protectora del vent i pluja, calçat de muntanya, crema solar, aigua i bastons de muntanya (opcionals). Esmorzar al bar i dinar al restaurant. 

Vocal: Pere Mansilla   

Apunts de la sortida:  Una caminada molt agradable per fer en dies de calor, ja que la major part del recorregut es fa per les fagedes que hi ha al vessant nord del Matagalls. Descobrirem unes quantes dels centenars de fonts que hi ha als vessants del Matagalls i del Montseny. En aquesta sortida en veurem deu. 

Normativa: És obligatori llegir i acomplir les Normes per a les sortides de l’AEC.

 

Adreça
Coll de Bordoriol

 

Mapa